Eshop pro Vás otevřeme během února, objednávky budeme odesílát v průběhu března v závislosti na počasí. Děkujeme za pochopení!

Rostliny objednané od Ledna do Dubna 2023 začneme zasílat na přelomu března a dubna (v závislosti na počasí), od dubna do 14 dnů  (případně dle Vašeho požadavku - uveďte do komentáře k objednávce).

Platné od 1.1.2023

1. PROVOZOVATEL

Zahradnictví Weiss s.r.o

K rybníčkům 20 , Otice 74781

IČ:06834540

DIČ: CZ06834540

Tel.: +420 607537602
E-mail: zahradnictvi.weiss@seznam.cz

Provozovatel prodává zákazníkům rostlinný materiál vyprodukovaný v rodinném zahradnictví v Oticích .

2. ZÁKAZNÍK
Je osoba, která vstupuje do obchodního vztahu s provozovatelem tím, že závazně objedná zboží nabízené v elektronickém obchodě. Při registraci ve svém zájmu uvede přesné a pravdivé údaje.

3. OBJEDNÁVKA
Obsahuje zboží, které si zákazník vybral z katalogu za účelem koupě. Dále objednávka obsahuje informace o zboží a jeho parametrech (velikost, barva), cenu za zboží. Součástí objednávky je v závislosti na vybraném způsobu úhrady a doručení také cena za platební styk a doručení.

Všechny objednávky jsou považovány za závazné. Před dokončením objednávky je zákazník vyzván, aby potvrdil, že se seznámil s pravidly obchodu a že s nimi souhlasí. To znamená, že se seznámil s obchodními podmínkami, možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a ustanovením o ochraně osobních údajů.

Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou zákazníkovi, kde má zákazník možnost zkontrolovat správnost vyplněných údajů a pokud v objednávce z nějakého důvodu nalezne chybu, neprodleně nás kontaktuje.

Do objednávek zboží nepřidáváme ani objednávky neslučujeme. Děkujeme za pochopení. 

Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření objednávky, např. pokud se jedná o vyšší hodnotu objednávky nebo shledá-li v objednávce nějaké nepřesné či chybějící údaje.

Zákazník je při platbě předem informován e-mailovou zprávou o přijaté platbě.

Zákazník je informován sms zprávou a e-mailovou zprávou o expedici zboží.

4. PLATBY
Bankovním převodem: pokud zvolíte tento způsob úhrady, máte 2 možnosti, jak peníze poukázat na náš účet:
- převodem z Vašeho účtu na náš účet,
- poštovní poukázkou typu A, na kterékoliv pobočce České pošty.

Bankovní spojení 2701382493 / 2010
Variabilní symbol je číslo Vaší objednávky.

Zboží expedujeme po připsání platby na náš účet.


Dobírka
- zboží zaplatíte dopravci při převzetí.

Hotově
- zaplatíte při převzetí zboží na naší firmě

Balíky odesíláme POUZE v Pondělí a Úterý.

5. DORUČENÍ

Dodací lhůta je do 14 dnů od přijetí platby. 


Do zahraničí zboží NEZASÍLÁME!

Cena balíku se odvíjí od počtu rostlin v objednávce:
Balík ro ruky - 130 Kč ( do balíku se vleze 30 - 50 rostlin dle velikosti) 

Balík na dobírku -160 Kč ( do balíku se vleze 30 - 50 rostlin dle velikosti)

Osobní odběr - v  Oticích 

Do jednoho balíků se vleze 30-50 ks rostlin. Pokud je vaše objednávka větší je možné že bude rozdělena do dvou balíku a prodejce si může cenu na druhé poštovné navýšit. 

6. DODACÍ PODMÍNKY
Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce, jako adresa pro doručení.

Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty nebo je možné si je vyzvednout osobně.

Veškeré nabízené zboží máme skladem.

Zboží expedujeme na začátku týdne, tedy každé pondělí a úterý. 

Každá zásilka obsahuje daňový doklad který slouží současně jako dodací a záruční list.

Jestliže došlo při přepravě ke zjevnému poškození zboží dopravcem (poškozený obal ...) je zákazník povinen takovouto zásilku od přepravce nepřevzít a neprodleně informovat prodejce.

V případě že se k nám balíček vrátí, bereme objednávku jako stornovanou.

7. REKLAMAČNÍ ŘÁD
Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).

Postup při reklamaci:
Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.
Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.
V žádném případě neposílejte zboží zpět na dobírku.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Pro řádné a rychlé zahájení reklamačního řízení je kupující povinen předložit doklad o koupi (nebo alespoň jeho kopii), fotografii reklamovaného zboží.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vzniklé neodbornou a nepřiměřenou péčí, poškozením přírodními živly, zvířaty, chorobami nebo škůdci rostlin a vyšší mocí.

Záruční doba na sazenice v kontejnerech je dle zákona 219/2003 Sb. 3 týdny.



8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené s dopravou se nevrací.

9. ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem. Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit.

10. OCHRANA SPOTŘEBITELÉ

Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) občanského zákoníku a § 14 odst. 1 a § 20d a násl. zákona č. 634/1992, na ochranu spotřebitele sděluje prodávající, že s návrhem na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se spotřebitel může obrátit na orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na internetových stránkách www.coi.cz. Česká obchodní inspekce vyřizuje návrhy na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. Pro vyloučení pochybností žádné ustanovení těchto podmínek nevylučuje možnost spotřebitele obrátit se svým nárokem na civilní soud.